فرماندار گناباد گفت: هزار و ۳۱۶ طرح با اعتبار ۱۱ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در طی فعالیت دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۶۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری اظهار کرد: علاوه بر این طرح‌ها تعدادی طرح‌های شاخص و مهم نیز در شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجراست که از جمله آن می‌توان به فرودگاه منطقه‌ای گناباد و خط ریلی و نیز برق‌رسانی اشاره کرد. همچنین هزار و ۶۴۸ شغل و هزار و ۳۶۱ کسب جدید در همین مدت در گناباد ایجاد شد.

 وی افزود: ساخت ۸۱ کیلومتر جاده در مناطق شهری و روستایی، تحقق کامل تعهد پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزایش ۱۰ برابری پهنای باند مخابراتی و توسعه فیبر نوری، جذب بیش از سه هزار میلیارد ریال منابع مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش ذخیره‌سازی گندم گناباد به ۴۵ هزار تن با راه‌اندازی سیلوهای جدید، اجرای ۲۰۰ کیلومتر برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی، برگزاری ۴۰ کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و کار و کارگری با ۲۲۰ مصوبه از دیگر دستاوردهای بخش‌های مختلف طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در گناباد به شمار می‌رود.

 فرماندار گناباد با اشاره به گازرسانی به ۲۶ روستا و ۴۰۰ واحد صنعتی با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال طی همین مدت در این شهرستان تصریح کرد: جشن پایان گازرسانی و برق‌رسانی به‌تمامی مناطق گناباد در این دولت اعلام می‌شود.

 نصیری بیان کرد: برای افزایش ایمنی و کاهش سوانح در برابر سیلاب طی ۲ سال گذشته ۹ پل در شهرستان گناباد احداث شده است درحالی‌که طی ۳۰ سال قبل از آن تنها یک پل در این شهرستان ساخته شده بود.

 وی تعهد اشتغال‌زایی گناباد در بخش‌های مختلف طی سال جاری را هزار و ۸۰۰ نفر ذکر کرد و ادامه داد: صددرصد این میزان تاکنون محقق شده و ۲ هزار تعهد اشتغال‌زایی سال قبل این شهرستان هم به طور کامل اجرا شده است.

 فرماندار گناباد از جذب پزشک فوق‌تخصص خون و سرطان و راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی گناباد برای نخستین‌بار و جذب ۳۵ متخصص و فوق‌تخصص طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در این شهرستان خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۸۷ متخصص و فوق‌تخصص و تجهیزات شاخص بهداشتی و درمانی به قطب درمانی و سلامت منطقه تبدیل شده است.

 نصیری افزود: شهرستان گناباد در زمینه شاخص‌ها و رتبه‌های کتابخانه‌های عمومی، آموزش‌وپرورش، قبولی در کنکور سراسری و امتحان‌های نهایی، سرانه‌های ساخت‌وساز آموزشی رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی کسب کرده است.

 فرماندار گناباد اعلام کرد: دشمنان و عوامل آنها سعی می‌کنند با نادیده‌گرفتن و کم‌رنگ جلوه‌دادن نقاط قوت و خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسئولان، مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کنند ولی مردم با شرکت پرشور خود در انتخابات خط بطلانی بر سیاست‌های خصمانه آنها می‌کشند.

 وی با اشاره به تأیید ۳۹ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان عنوان کرد: از همه سلایق و جریان‌های سیاسی و قشرها در این دوره انتخابات حضور دارند و اگر به دنبال شهرستانی در تراز انقلاب اسلامی هستیم باید حضور پررنگ در انتخابات داشته باشیم.

 رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان توضیح داد: به مردم و همه نامزدهای انتخاباتی قول می‌دهیم با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، انتخاباتی سالم در این منطقه برگزار شود و حتی یک رأی جابه‌جا و یا بی‌اثر نخواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها